Logitech FreePulse Wireless Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech FreePulse Wireless Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Sjaak344 16-03-2009

Twee weken in bezit. Leuk ding met een goed geluid, en flinke bas, zeker voor een headphone die niet om de oren sluit. Hij zit echter niet echt lekker omdat die beugel in je nek langs je kraag schuurt. Ander nadeel vind ik dat je maar een uur of 3 kan luisteren, en daarna moet het ding alweer aan de oplader. Toch heb je voor deze kleine prijs een verfijnd stukje techniek in handen met een mooi geluid. Al met al tevreden.

rolfie23 06-03-2009

Na aanschaf van dit apparaat al zeer tevreden over het produkt. Voor een super leuk prijsje deze headset in de winkel aan kunnen schaffen. (Ruim €13 goedkoper dan wat hier vermeld wordt!)
Ik had hem opgeladen, gooi hem aan en meteen vinden ze elkaar! Na de rubbers versteld te hebben, zat deze heerlijk op mijn ipod aangesloten! Heerlijk geen draadje, maar 1 keer een hapering gehad, omdat er ook wel een redelijke grote afstand tussen zat verwaarloos ik deze. Maarja een speeltje voor mij is niet zomaar een speeltje, ik wil er meer mee... Koppelen aan me telefoon! Toppertje (Pincode: 0000, wordt niet vermeld in de handleiding!) Dus zodra ik me telefoon bluetooth aan heb, kan ik ook nog eens draadloos luisteren! Daarna maar de verzender aan me autoradio proberen te koppelen, en pardoes ik kon me ipod via bluetooth op me radio afspelen! Het geluid is zeker mooi voor deze prijs (komt bij mijn senheisser oordopjes in de buurt!)Prima product dus!

Robert-L 04-03-2009

Na het verstellen van de 'rubbers' bij de oren zit de Freepulse veel beter dan out of the box. Ideaal dat er geen draad meer aan het apparaat zit. Verbinding hapert soms heel iets voor een fractie van een seconde, maar werkt wel op een grote afstand. Als je telefoon A2DP (stereo bluetooth) ondersteund is het helemaal ideaal, dan is de transmitter niet nodig. Deze past overigens op een tiental iPods met bijgeleverde adapters. De Freepulse ziet er goed uit, het geluid klinkt redelijk (uiteraard is een apparaat dat veel duurder is vaak ook wel wat beter) en is het geld mijns inziens zeker waard!

The Don Killuminati 20-05-2008

ik heb deze koptelefoon al ruim een jaar in mijn bezit. ik ben er niet bepaald tevreden over, de service is super, maar op een gegeven moment wordt dat ook vervelen! ik heb nl. al 5 keer een nieuwe moeten krijgen. nu gaat dat bij de winkel waar ik hem heb gehaald nogal makkelijk, maar had toch liever mijn eerste gehouden...

Michel Huizinga 13-04-2008

Op het eerste gezicht een mooi product van logitech. Mooi vormgegeven, makkelijk te connecten via bluetooth met de adapter of met je telefoon. Zelf vond ik hem niet zo comfortabel bij de oren en in de nek zitten. Verder komt er wel een mooi geluid uit en is de volume en de bas te regelen aan de koptelefoon. Het plezier van mijn FreePulse was echter van korte duur, omdat de koptelefoon op een gegeven moment niet of nauwlijks meer verbinding maakte met de adaptor. Matige keuze voor een bluetooth headphone naar mijn mening.